Зміст Вступ 1.Сутність і цілі товарної політики підприємства 1.1. Основи товарної політики. 1.2. Особливості видавничої справи на ринку торгівлі книгами в Україні.
2. Аналіз господарської діяльності видавництва. 2.1. Організаційна структура, характеристика місії (цілей, мети) видавництва. 2.2. Книгознавча характеристика асортименту (типи, види). 2.3. Аналіз фінансових показників господарської діяльності.
3. Напрями вдосконалення товарної політики видавництва "---". 3.1. Дослідження та аналіз впливу факторів макро- та мікросередовища видавництва "---" 3.2. Розробка комплексу заходів покращення товарної політики видавництва "---" 3.3. Економічне обґрунтування доцільностей проектів. Висновки Використана література
|