1. ВСТУП 2. ОГЛЯД ГРАФІЧНИХ РЕДАКТОРІВ 2.1. Класифікація видів комп’ютерної графіки 2.1.1. Компьютерна графіка для поліграфії 2.1.2. Двовимірний комп’ютерний живопис 2.1.3. Презентаційна графіка 2.1.4. Двовимірна анімація, яка використовується для створення динамічних зображень і спецефектів у кіно 2.1.5. Двовимірне та тривимірне моделювання, яке використовується для дизайнерських та іженерних розробок 2.1.6. Тривимірна анімація, яка використовується для створення рекламних, музичних клипів і кінофільмів 2.1.7. Обробка відеозображень, необхідна для накладення анімаційних спецефектів для відеозапису, наукова візуалізація 2.2. Класифікація графічних редакторів 2.2.1. Редактори для створення й ретушування растрової графіки 2.2.2. Векторні графічні редактори. 2.2.3. Пакети верстання (настільні видавницькі системи) 2.1.4. Пакети 2D-анімації 2.2.5. Програми для створення Web-сторінок 2.2.6. 3D редактори 2.2.7. Пакети інженерного моделювання і проектування 2.2.8. Інші программи для роботи з графікою 2.2.8.1. Спеціальні 3D-додатки 2.2.8.2. Програми для створення об’ємних шрифтів 2.2.8.3. Системи для монтажу і роботи з видео 2.2.8.4. Програми для наукової візуалізації
3. ТЕХНIКА БЕЗПЕКИ 3.1. Охорона працi в Українi 3.2. Рацiональна органiзацiя робочого мiсця. 3.3. Вимоги безпеки при роботi оператора ПЕОМ 3.3.1. Безпечні приклади роботи та охорона праці на робочому місті 3.3.2. Правила експлуатацiї ПК 3.3.2.1. По використанню системного блоку 3.3.2.2. По використанню монiтора 3.3.2.3. По клавiатурi 3.3.2.4. По використанню дискет 4. ВИСНОВОК 5. ВИКОРИСТОВАНА ЛІТЕРАТУРА
|