Форма входу

Пошук

Що шукають?

курсова скачать Лойко на замовлення туризм рекомендації Туризм и гостинничное хозяйство Бородина замовити курсову аналіз В.А. Квартальнов звітність Методичні аспекти аналізу та аудиту валюта Аналіз впливу інвестиційних проекті валютний Гроші і кредит грошові системи грошова політика грошовий оборот грошово-кредитна кредит інвестиції фірма З. Є. Шершньова Застосування економіко-математичног моделювання банкрутство Моделювання оцінки доходності та ри оподаткування ризик проект Інвестиційний процес в Україні на т Банківські операції Забезпечення фінансової стійкості б комерційні банки кредитні Мороз А.М. скачати бесплатно Аналіз діяльності підприємства Безпека банківської діяльності Зубок М.І Бізнес-проекти комерційного банку БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК У БЮДЖЕТНИХ УС видатків ДЖОГА Р.Т. доходів запасів капіталу необоротних активів Облік Застосування економіко-математичних Диплом Оптимізація управління інноваційним безплатно Математичне моделювання інвестиційн менеджмент підручник PR АНТИКРИЗИСНЫЙ PR И КОНСАЛТИНГ безплатно скачать бесплатно скачать Моделювання процесів управління еко Моделювання вибору податкової політ Моделювання оцінки ефективності про Моделювання фінансового менеджменту Огляд графічних редакторів Економіко-математичне моделювання з Оцінка кредитного портфеля банку Економіко-математичні методи і моде Математичне моделювання та компютер Актуарне моделювання пенсійних фонд Організація та планування зовнішньо Оптимальне управління запасами підп Моделювання формування інвестиційно Організація податкового контролю в Моделювання задач вибору податкових Моделювання задач вибору податкової Моделювання та планування структури Організаційно-економічний механізм Матетематичне моделювання управлінн Методи управління проектами в проми Моделювання адаптивного управління Застосування методів оптимізації ді практика Напрями вдосконалення товарної полі ВИТОКИ СТРАХУВАННЯ КЛАСИФІКАЦІЯ СТРАХУВАННЯ ЗА ОБ'ЄКТА ОБОВ'ЯЗКОВЕ І ДОБРОВІЛЬНЕ СТРАХУВАН страхування Загальна характеристика становлення ВИДИ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ І ПОРЯДОК Ї ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА СТРАХОВОЇ К ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ СТРАХОВОЮ КОМПАНІ реферат маркетинг у страхуванні економіка маркетинг

Наше опитування

Оцінка сайту
Всього відповідей: 350

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

Украинский портАл a d d . i n . U A Украина-Сегодня: Каталог сайтов каталог сайтів Rambler's Top100 Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів Освітній портал Украина онлайн Пиши українською Безкоштовний каталог сайтів
Loading
Головна » Статті » Безплатні роботи » Економіка

Маркетинг у страхуванні

Особливе місце в діяльності страхової компанії відводиться маркетингу - методу дослідження страхового ринку і впливу на нього з метою отримання компанією якомога більшого прибутку.
Слово "маркетинг" походить від англійського "Market getting" - завоювання (захоплення, досягнення) ринку. Уперше застосували його американські фермери в 30-х роках XX ст. Офіційно термін "маркетинг" уперше запровадила Національна асоціація викладачів економіки США (1935 p.). Згодом термін вживається дедалі ширше і на сьогодні є одним із домінуючих і найбільш уживаних в умовах ринкової економіки.
У страхуванні термін "маркетинг" стали вживати з початку 60-х років.
Межі його використання досить широкі, проте найповніше розкриває його таке тлумачення:
Маркетинг у страхуванні - це комплекс заходів, спрямованих на формування й постійне вдосконалення діяльності страховика, а саме: а) розробка конкурентоспроможних страхових продуктів (послуг) для конкретних категорій споживачів (страхувальників); б) упровадження раціональних форм реалізації цих продуктів за належного сервісу та реклами; в) збір і аналіз інформації щодо ефективності діяльності страховика.

 

Огляд функціональних завдань, які вирішуються зазначеним комплексом заходів, показує, що практично жодний з основних видів статутної діяльності страховика не лишається поза увагою служби маркетингу. Першочергове її завдання - пошук чи вибір потенційного клієнта страховика, формування насущних потреб цього клієнта у страховому захисті та з'ясування його платоспроможності. Далі служба маркетингу визначає параметри страхового продукту, пропозиції щодо його реалізації, збирає інформацію в середовищі фактичних споживачів страхових продуктів, розробляє рекомендації, спрямовані на вдосконалення роботи страховика з метою закріплення та розвитку категорій клієнтів, пошуку нових потенційних сегментів ринку.
Маркетинг - це замкнений цикл дій, який постійно перебуває в активній динаміці і продукує інформаційно-консультативну допомогу насамперед вищим посадовим особам страховика, підрозділам андеррайтингу, аквізиціїта зв'язків з громадськістю. Такий комплекс дій виконується за програмами трьох елементів маркетингу: стратегічного, оперативного та організаційного. До заходів стратегічного маркетингу відносять:
* дослідження страхового ринку та його сегментацію;
* визначення індикативних показників страхової продукції;
* розробку пропозицій та проектів щодо стратегії подальшого розвитку страховика.
Оперативний маркетинг передбачає:
* аналіз поточного стану реалізації страхових послуг;
* професійну підготовку фахівців та страхових посередників;
* організацію проведення рекламних заходів і зв'язків з громадськістю;
* розробку та впровадження додаткових сервісних послуг страхувальникам.
У межах організаційного маркетингу вирішуються такі завдання:
* моніторинг організаційних взаємозв'язків у структурі страхової компанії;
* підвищення ефективності взаємодії структурних підрозділів страховика;
* упровадження заходів щодо зміцнення корпоративної культури персоналу страховика.
З наведеного переліку випливає, що завдання службі маркетингу можуть ставитись, зокрема, в одній із таких форм:
1) у формі проблеми - коли формулюється конкретна проблема в діяльності страховика і пропонується розробити варіанти її розв'язання чи усунення причин, що призвели до неї;
2) у формі задачі - на вибір оптимального варіанта з наявних можливих, за конкретним питанням у діяльності страховика;
3) у формі запитів (вони, як правило, надходять від певних підрозділів чи фахівців страховика) - щодо отримання експертної оцінки з конкретного питання (страхові тарифи аналогічних продуктів у конкурентів, ефективність нової запровадженої підрозділом форми реклами, градація запитів конкретної групи постійних клієнтів, оцінка якості інструктивних матеріалів для страхових агентів і т. ін.).
При цьому зі службою маркетингу має бути чітко узгоджена доцільна глибина дослідження, терміни виконання, обсяг очікуваних матеріалів та конкретна допомога (консультації, попередньо отримані дані тощо), яка має бути надана.
Окрім інформаційно-аналітичних матеріалів, перевагою яких є можливість доповнення, неодноразового використання, нагромадження та поширення в підрозділах, служби маркетингу можуть подавати свої продукти й у формі демонстраційних розробок.
Основними серед них можуть бути:
* проведення ділових ігор - один із найефективніших методів підготовки до проведення важливих переговорів відпрацюванням варіантів і координацією дій учасників з боку страховика; набуття практичних навичок у діяльності фахівців (чи страхових посередників), якщо за функціональними обов'язками останні залучені до роботи з клієнтами;
* моделювання та аналіз конкретних ситуацій, демонстрування й оцінювання різних варіантів дій фахівців страховика в роботі з клієнтами;
* надання наочних матеріалів (макетів полісів, методичних розробок, рекламних матеріалів тощо) з власних досліджень, практики роботи конкурентів чи інших суб'єктів господарювання.
Однією з найважливіших умов при підготовці службою маркетингу кінцевих продуктів своєї діяльності є прояв розумної ініціативи, котра базується на глибокому усвідомленні фахівцями служби пріоритетних напрямків і принципів роботи страховика, і має на меті повне й усебічне використання в інтересах керівних органів і підрозділів страховика зібраної та систематизованої інформації, що її опрацьовує служба.

Категорія: Економіка | Додав: oxaaa (28.10.2009)
Переглядів: 2596 | Коментарі: 1 | Теги: скачати, економіка, маркетинг, маркетинг у страхуванні, безплатно, реферат | Рейтинг: 4.5/2 |
Всього коментарів: 1
1 MzStreet  
0
Learning a ton from these neat artilces.

Ім`я *:
Email *:
Код *: